loading...
خرید چیلر در تهران
tahviehoorsan بازدید : 3 جمعه 13 فروردین 1400 نظرات (0)

چیلرهای بزرگ صنعتی معمولاً در موتورخانه و نزدیک محل استفاده نصب می شوند. سپس بخار آب ایجاد شده در کولر به جاذب منتقل شده و این چرخه تکرار می شود. چیلرهای جذبی بر اساس چرخه تبرید جذبی کار می کنند که با شعله مستقیم یا آب گرم و بخار انجام می شود.

چیلر وسیله ای است که گرما را از یک مایع (معمولاً آب) بر اساس چرخه تبرید با چگالی یا جذب بخار از بین می برد. مبرد ، پمپ های محلول و خلا: پمپ های محلول ، یکی روی جاذب و محلول را به داخل جاذب می پاشند و دیگری در ژنراتور ، محلول رقیق شده را به سمت مولد هدایت می کند. بخار آب موجود در کندانسور که دارای فشار 1/0 اتمسفر است به حالت مایع تبدیل می شود.

این ین تمام هزینه های فردی مرتبط با دیگ بخار و لوازم جانبی آن را از بین می برد. هنگام انتخاب این نوع سیستم خنک کننده باید به نام شرکت تأمین کننده ، تاریخچه و پروژه های اخیر این شرکت ها توجه کنید. مصرف انرژی تبرید تراکمی برای ایجاد خنک کننده ، برقی است که به دلیل کارکرد کمپرسور ، این انرژی را مصرف می کند. برای افزایش کارایی چیلرهای موتور و اجزای الکتریکی ، کنترل های ایمنی دستگاه و سنسورهای آن باید مطابق با دستورالعمل های سازنده بررسی و کالیبره شوند.

آلودگی کمتر: بسیاری از شرکت ها به دنبال روش هایی برای کاهش آلاینده های مضر در لایه ازن هستند و کولرهای کویل بسیار مناسب هستند زیرا آلاینده های بسیار کمتری منتشر می کنند. خلا in در کندانسور به دلیل تبدیل بخار به آب و اختلاف حجم بین بخار و آب ایجاد می شود. در نتیجه به دلیل تبدیل بخار به آب و اختلاف حجم بین بخار و آب ، خلا a در کندانسور ایجاد می شود. دمای مایع خنک کننده را که غالباً آب است می توان با کمک کولر به مقدار دلخواه کاهش داد و سپس از آب خنک شده در مصارف صنعتی و تهویه مطبوع استفاده کرد. برای سیستم های تهویه مطبوع خانگی و تجاری ، اسپلیت و مینی چیلر استفاده می شود.

چیلرهای جذب مستقیم شعله دقیقاً مانند یک سیستم دو مرحله ای هستند ، با این تفاوت که این چیلر از یک مولد شعله مستقیم استفاده می کند. هوای کندانسور به همان سرعت که بخار در یک جهت عبور می کند ، مکش می شود. چیلرهای جذبی برخلاف چیلرهای تراکمی از کمپرسور یا جاذب حرارت به جای کمپرسور استفاده می کنند. اتصالات هیدرولیکی: مینی چیلرهای آب سرد همچنین از آن اتصالات هیدرولیکی استفاده می کنند که شامل پمپ برقی ، ظرف حاوی شیرآلات برای تنظیم آب و فشار و جریان آب است. پمپ خلا نیز خلا necessary لازم را برای سیستم فراهم می کند.

و حتی می توان مشعل آنها را یک مشعل مضاعف دانست. شعله تولید شده توسط مشعل گرمای مورد نیاز را مستقیماً به ژنراتور می رساند. مشعل های دیگ بخار این چیلر بسته به سفارش مشتری می توانند با گاز شهری ، گازوئیل یا مازوت کار کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده ، با توجه به اینکه این نوع چیلر از نظر فضای اشغال شده در موتورخانه در واقع یک بسته (چیلر با دیگ بخار) است ، بسیار کمتر از دو مدل قبلی فضا اشغال می کند. در نتیجه ، برجهای خنک کننده چیلر جذبی دو مرحله ای حدود 30٪ جمع و جورتر از سیستم تک مرحله ای خواهند بود و این چیلر نیز به دیگ بخار کوچکتر از اولین مرحله یک مرحله ای احتیاج دارد. اجزای سازنده این چیلر دقیقاً همان چیلرهای تک اثر هستند با این تفاوت که در این سیستم دو مولد با نام اولیه و ثانویه و در مبدل حرارتی با نام های دمای بالا و دمای پایین وجود دارد. به طور کلی پوسته پایینی این چیلر کاملاً شبیه چیلر تک اثر است اما پوسته فوقانی دو چیلر متفاوت است. خازن: خازن نیز در پوسته بالایی چیلر قرار دارد.

این فن ها معمولاً با سرعت زیاد می چرخند تا کندانسور خنک شود و جریان هوا در دیواره های سیم پیچ ایجاد شود تا روند انتقال گرما از کندانسور به محیط تسریع شود. کمپرسورهای گریز از مرکز قطعات متحرک کمتری دارند که صنعت متوجه شده است. علاوه بر این ، گرمایشی که توسط برج خنک کننده به محیط زیست داده می شود ، حدود 70 درصد گرمای ساطع شده توسط برج خنک کننده با یک اثر خواهد بود.

در واقع ، هنگام محاسبه قیمت چیلر ، لازم است هزینه های عملیاتی برج خنک کننده به هزینه های عملکرد دستگاه اضافه شود. این دستگاه برای کنترل فشار دستگاه است ، دارای دو لوله مویرگی است که لوله LP را به قسمت مکش کمپرسور و لوله HP را به قسمت فشار بالا متصل می کند. کولر جذبی دو مرحله ای برای تولید یک تن مبرد با سرعت 4.5 کیلوگرم در ساعت به بخار با فشار 8 اتمسفر نیاز دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 152