loading...
خرید چیلر در تهران
tahviehoorsan بازدید : 15 پنجشنبه 28 اسفند 1399 نظرات (0)

کمپرسور اسکرو برای یک کولر آب سرد از دو محور یا یک شاخه مارپیچ تشکیل شده است که با چرخش تدریجی خود مبرد را فشرده می کند. در اواپراتور ، گرما از محلول آب یا محلول آب / گلیکول خنک کننده می جوشد ، که آن را از مایع کم فشار به گاز کم فشار تبدیل می کند. کولرهای جذبی معمولاً به گونه ای کار می کنند که گازهای بدست آمده از تبخیر مبرد در طول چرخه جذب در مایع اولیه یا اواپراتور توسط جاذب که عمدتا لیتیوم بروماید است جذب می شود.

در چرخه جذب ، لیتیوم جامد را معمولاً مایع جاذب یا ثانویه و آب را به عنوان مایع اولیه می نامند. از آمونیاک در چرخه جذب آب آمونیاک و از لیتیوم بروماید به عنوان مبرد در چرخه آب لیتیوم بروماید استفاده می شود. به صورت یک کار ، دو اثر و مستقیم ساخته شده است. شیر انبساط در انواع مختلفی تولید می شود ، اما بیشترین استفاده از آنها شیرهای انبساط کنترل ، شیر انبساط ترموستاتیک و لوله مویرگی است. چیلر جذبی وسیله ای است که از گرمای ورودی (آب گرم یا بخار) برای تولید آب سرد استفاده می کند. مزیت اصلی چیلرهای فشاری برای آب نسبت به هوا ، بهره وری بیشتر و هزینه کمتر چیلرهای آب از هوا است ، در حالی که قدرت چیلرهای فشرده سازی هوا بر روی چیلرهای آبی ، امکان استفاده از آنها در همه شرایط آب و هوایی ، امکان نصب است. ، بالکن یا فضای دیگر خارج از موتورخانه و همچنین برای خنک کردن مبرد و کندانسور کولرهای هوا استفاده از آب ضروری نیست. روغن موجود در کمپرسور باید تقریباً 1/2 سطح شیشه روان کننده باشد و اگر از 1/4 سطح شیشه کمتر است ، روغن لازم را تأمین کنید. کمپرسور قلب چیلر است.

هزینه نصب چیلر هوا به دلیل کم بودن تجهیزات کمتر است. البته این چیلرها مزایایی نیز دارند مانند تولید صدا بسیار کم ، لرزش بسیار کم و عدم حرکت قطعات و فرسودگی کمتر. همچنین در مقایسه با سایر منابع گرما بیشترین بازده را دارند.مقدار سوخت مصرفی نسبت به سایر نمونه ها کمتر است. با وجود راندمان پایین این دستگاهها در مقایسه با سایر دستگاههای برودتی ، هزینه کم سوختهای فسیلی در کشورهای نفت خیز و همچنین عدم دانش کافی در مورد کاربرد اصلی این دستگاهها ، باعث شده است که کولرهای جذبی به طور گسترده ای در این موارد استفاده شوند کشورها. استفاده از چیلرهای جذبی در تاسیسات مکانیکی ساختمان ، به دلیل کم بودن مصرف ، بسیار محبوب بوده و برای خنک سازی ساختمانهای بزرگ مسکونی ، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. از خنک کننده حاصل می توان برای حفظ و بهبود کارایی توربین های گازی و ژنراتورهای الکتریکی استفاده کرد.

به دلیل نیاز به جریان زیاد هوا ، کولرهای خنک کننده هوا باید در فضای باز نصب شوند البته این مورد مربوط به کولرهای سقفی است. ضریب موثر چیلر جذبی کم است ، به این معنی که بازده کافی نیست. چیلر برای جذب آب گرم یا بخار ، گرمای لازم را از دیگ بخار برای آب گرم و بخار با ظرفیت مربوطه مورد نیاز چیلر دریافت می کند. چیلرهای مورد استفاده در صنعت و تهویه از دو سیستم خنک کننده فشاری و خنک کننده جذبی استفاده می کنند.

کولرهای خنک کننده هوا چیلرهای تراکمی هستند که دارای کندانسور هوا هستند و گرمای جذب شده مستقیماً توسط سیم پیچ مسی و فن (مجموعه کندانسور) پخش می شود. چیلرهای فشاری آب سرد چیلرهای فشاری هستند که دارای خازن آب هستند و گرمای جذب شده توسط آب در گردش به برج خنک کننده منتقل می شود و از آنجا دفع می شود. آب فرآیندی وسیله ای است که از طریق آن گرما از فرآیند به چیلر منتقل می شود. شما باید میزان افت جاذب ، مقدار مواد مقطر را به صورت ماهانه تعیین کنید و همچنین ظرفیت دستگاه را بررسی کنید.

پس از هر دو ماه کارکرد چیلر ، باید از کلید استفاده کنید تا از سرما زیاد جلوگیری کند و مطمئن شوید که دستگاه استثنا نمی کند. و محافظت از چرخه را کنترل کنید. دستگاه باید برای روغن کاری خاموش باشد. برای جاروبرقی کردن چیلر باید چیلر خاموش شود. ال جی ایران متعهد به استفاده از آخرین فن آوری های روز دنیا و آخرین امکانات برای اطمینان از زندگی راحت مشتریان خود در جهت پذیرش لحظات پاک است. با تشکر از اعتماد شما ، شرکت تهویه هورسان انواع مختلف چیلر را با ظرفیت های مختلف به مشتریان ارائه می دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 154